wtorek, 5 kwietnia 2016

Wafle ryżowo-kukurydziane o smaku karmelowym.

Wafle ryżowo-kukurydziane o smaku karmelowym. 


Dzięki uprzejmości firmy GOOD FOOD w moje ręce trafił ich najnowszy smak
Wafle ryżowo-kukurydziane o smaku karmelowym. I dobrze, że trafiło bo jak tylko pojawią się na półkach będzie to stały punkt na mojej liście zakupowej. Ale po kolei ..
GOOD FOOD to firma, która ma naprawdę bogatą ofertę- każdy znajdzie coś dla siebie. Ja osobiście jeszcze nie trafiłam na nic, co by mi nie smakowało a niektóre rzeczy trafiły do tak zwanego "kanonu" zakupowego. Dlatego z niecierpliwością czekałam na paczkę z pyszną zawartością! W końcu przyszły ! :)

Opakowanie ładne, w środku czekają na nas 3 dosyć grube wafle. Łączna masa 30g / 118 kcal. To daje nam około 40 kalorii na wafelek. W sam raz by sobie przegryźć gdy nadejdzie nas ochota na coś smacznego. Czasem tak jest, że naprawdę mocno chcielibyśmy zjeść cokolwiek, co jest słodkie i właśnie w takich momentach sięgamy po wafelki karmelowe GOOD FOOD.

Może przejdźmy do najważniejszego – jak smakują? Wybornie! Są pyszne, lekkie i słodkie a nie mają zbyt wielu kalorii. Naturalny smak karmelu w połączeniu z kruchością i lekkością Można po nie sięgnąć kiedykolwiek mamy ochotę na słodką przekąskę bez strachu o to, że słodka przekąska przerodzi się w nie taki już słodki tłuszczyk . 

Najlepszą oceną jak i rekomendacją niech będzie fakt, że znikały z naszego stołu w zastraszającym tempie i z niecierpliwością czekamy aż pojawią się na sklepowych półkach. Kto ich spróbuje, następnym razem już nie przejdzie obok nich obojętnie – gwarantuję !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print