środa, 4 marca 2015

Twój prezent na dzień kobiet z CupoNation

Twój prezent na dzień kobiet z CupoNation

Wpis powstał w ramach akcji organizowanej przez CupoNation


Niebawem dzień kobiet. Każda z nas ma swoje marzenia o których niekoniecznie wiedzą bliskie nam osoby. Drogie Panie, nie ma co się chować i liczyć na dobry gust facetów . Dajmy im głośno znać co byśmy chciały dostać.  Ostatnio odkryłam stronę dzięki której można sporo zaoszczędzić. Wyszukałam na niej 3 propozycje którymi się z Wami podzielę :


Przepiękne sztućce, które po prostu urzekły mnie swoim wyglądem. Klasyczna końcówka z kolorową rączką jest dla mnie ciekawostką którą koniecznie muszę mieć ! 

Dzięki stronie CupoNation zyskujemy aż 100 zł do wykorzystania przy zakupach powyżej 200zł. Do wykorzystania do 16.03.2015r. 

(szukacie promocji w Home&You? Zajrzyjcie tutaj



 Nie pijam zbyt wielu kaw, jednak gdy już to robię chciałabym mieć naprawdę pyszną bez zbędnego bawienia się z całością. Wkładam kapsułkę i po chwili mogę się delektować wyśmienitą aromatyczną kawą.

 
Tutaj możemy zaoszczędzić na przesyłce, czyli 19,90zł

 (a tu inne promocje i kody rabatowe Ole Ole!)  



Czekoladowe fondue chodzi mi już od dawna po głowie. Zabawa wywodzi się jeszcze z czasów rzymskich i można taką samą zrobić z zastosowaniem czekolady - nie mogę się doczekać ! 

Dzięki promocji zaoszczędzimy 13,44zł  !


Są to naprawdę bardzo fajne okazje, a strona cuponation.pl już trafiła do moich ulubionych zakładek. Na pewno z niej skorzystam w przyszłości szukając ciekawych promocji i oszczędności ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print