środa, 24 września 2014

Ciasteczka z wypiekacza

Ciasteczka z wypiekacza



Składniki :
  • 150g miękkiego masła,
  • 150ml mleka,
  • 2 szklanki mąki,
  • 2 duże jajka,
  • 3/4 szklanki cukru,
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia.
 Przygotowanie :

Do miski wrzuć masło i wsyp cukier.  Zmiksuj całość na puszystą masę. Nie przerywając miksowania wbij jajka i wlej mleko. Na koniec wsyp mąkę i proszek do pieczenia. Połącz składniki aż masa będzie jednolita. Ciasto nakładaj łyżeczką do wypiekacza. Zamknij i piecz na złoty kolor.


7 komentarzy:

  1. Wyglądają jak mini pączki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiałam się nad jego kupnem, ale już brak mi miejsca w kuchni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mam za dużo miejsca w kuchni ale w między czasie toster mi się spalił :P

      Usuń
  3. widziałam w biedronce fajne urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te maszynki. Miałam dylemat którą wybrać ale w końcu zdecydowałam się na tą do pączków z dziurką :)
    Pani ciasteczka wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam dylemat ale stwierdziłam że więcej wyczaruje z małymi ciasteczkami :))

      Usuń
  5. Mega pyszne :-) Przepis wyprobowany i wpisany do notatnika :-)

    OdpowiedzUsuń

Print