piątek, 20 września 2013

Kokosowe nugetsy z kurczaka

Kokosowe nugetsy z kurczaka


Składniki :
  • 2 pojedyncze filety z kurczak 
  • pieprz,
  • sól,
  • 2 łyżeczki słodkiej papryki,
  • 1 szklanka bułki tartej
  • 1/2 szklanki wiórek kokosowych
  • 2 jajka.

Przygotowanie :

Filet z kurczaka oczyść i pokrój na mniejsze kawałki. Oprósz solą, pieprzem i papryką. Przygotuj 2 miseczki. Do jednej wsyp płatki do drugiej wbij jajka i rozbełtaj widelcem. Mięso zanurz w jajku a następnie obtocz w mieszance bułki tartej i wiórek kokosowych. Nugetsy połóż na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piecz przez 15-20 minut w piekarniku nagrzanym do 200 stopni. Co jakiś czas przewracaj kurczaczki.

7 komentarzy:

  1. To mi sie podoba! Ale taki szczegol mi sie rzucil w oczy - w skladnikach podajesz bulke tarta, a w przygotowaniu platki kukurydziane? No i jeszcze te wiorki chyba jakos inaczej sie odmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wygląda:) pycha:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. kokosowe? ojej, genialny pomysł! muszę wypróbować, bardzo koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za ten przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobiłaś takie piękne pieczone ziemniaczki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,

      Ziemniaczki pokroiłam w plasterki , nastepnie delikatnie polałam oliwą ( można posypać ulubionymi ziołami) i włożyłam do piekarnika na 15-20 minut temp 190-200. Ważne zeby ziemniaczki nie były bardzo cienkie bo zrobią sie wtedy chipsy :P

      Pozdarwiam, Ewelina

      Usuń

Print