poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Owsiankowie tiramisu

Owsiankowie tiramisu

Znakomita pobudka z rana.
Przepyszna owsianka z kawą. 


Składniki (na 2 porcje):
  • 4 pełnoziarniste ciasteczka
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 1,5 szklanki mleka
  • 1 łyżka cukru
  • 150ml jogurtu naturalnego
  • 1/2 filiżanki kawy ( u mnie 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej )
  • kakao do posypania
 Przygotowanie : 

Do gotującego się mleka wsyp płatki owsiane i cukier. Gotuj 4-5 minut. Ciasteczka rozkrusz w dłoni i połóż na dnie szklanki (lub pucharka). Na ciasteczka połóż po 1 łyżce płatków owsianych i jogurtu naturalnego. Na jogurt delikatnie wlej kawę i połóż kolejną warstwę płatków owsianych. Posyp kakao. 

15 komentarzy:

  1. jakie to swietne i jakie proste! Na pewno sprobuję,

    OdpowiedzUsuń
  2. deser jak w prawdziwej restauracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie i smacznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnifique ton tiramisu une vrai délice, j’adore!

    Bisous

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiała obłędnie smakować *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wygląda! Biorę na test ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowita propozycja podania owsianki , podoba mi się ten smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm wyśmienicie wygląda, idealna przekąska nie tylko na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie zasłużona wygrana, gratulujemy! :)

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  10. Yummy but if you love tiramisù you have to see this app!

    http://bit.ly/tiramisù

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam wczoraj wieczorem i jedno zjadłam tuż po przygotowaniu, na ciepło i powiem szczerze że niezbyt mi smakowało. Stwierdziłam jednak że coś tak pysznie wyglądającego i pachnącego nie może tak źle smakować. Drugą porcję zjadłam dziś, na zimno i jest jednak SMACZNE:-) musiały się jakoś te smaki przegryźć. Będę robić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba by kawoszem żeby przełamać się do smaku :)
      Ja jestem w 100% .

      Bardzo się cieszę że Ci zasmakowało :)

      Pozdrawiam ciepło. Ewelina

      Usuń

Print